[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: یکشنبه مورخ 15 مهر 1403
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: لوح سپاس در زمینه رشد و پیشرفت کشور از رییس سازمان بسیج مستضعفین چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری
:: لوح سپاس
:: اخبار
:: کلان‌نمای قانون برنامه هفتم پیشرفت به روایت مرکز برنامه و بودجه دانشگاه علم و صنعت ایران
:: برنامه زمانبندی ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: 1403/2/12 | 
 

مینا نوری هرزویلی دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع، از رساله خود با عنوان «مدلسازی تخفیف پویا با در نظر گرفتن ملاحظات موجودی در خرده‌فروشی‌های آنلاین»‏‎ ‎به راهنمایی آقای دکتر حسینی‌مطلق ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ دفاع خواهد نمود‎. 

شماره دانشجوئی:  ۹۷۸۷۱۰۶۸
نشانی الکترونیکی:  mina۱۹۹۱۲۱yahoo.com
استاد راهنما:  آقای دکتر سیدمهدی حسینی مطلق
استاد مشاور:-
اساتید داور داخلی: آقای دکتر محمدرضا غلامیان ، آقای دکتر سعید یعقوبی
اساتید داور خارجی: آقای دکتر سیدکمال چهارسوقی، آقای دکتر رضا رمضانیان
زمان دفاع: ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۸:۳۰ کلاس ۲۰۸ ( طبقه دوم دانشکده)
 
چکیده:

ارائه تخفیف یکی از استراتژی‎های پرکاربرد خرده‌فروشان برای ارتقاء سطح فروش است. با این حال، موفقیت پیشنهاد تخفیف در گرو این مسئله است که پیشنهادات تخفیف تا چه حد در رابطه با عوامل دیگر در سیستم فروش‌ مدیریت شوند. این رساله مدل‌هایی را توسعه می‌دهد که پیشنهاد تخفیف بهینه را در سیستم‌های خرده‌فروشی تعیین می‌کند. نتایج مدل نشان می‌دهد که چگونه شرایط بازار، هزینه‌های خرید از بالادستی و افزایش سطح فروش کالا بر تخفیف ارائه شده تاثیر خواهد داشت. به طور کلی، مدل‌های ارائه شده رهنمودهایی برای مدیران فروش در مورد بهینه‌سازی تخفیف‌ها و حداکثر کردن سود حاصل از ارائه تخفیف فراهم می‌کنند.
 

واژه‌های کلیدی: پیشنهاد تخفیف، قیمت‌گذاری، خرده‌فروشی‌ها، رضایت مشتری

دفعات مشاهده: 1035 بار   |   دفعات چاپ: 167 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4665