[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: یکشنبه مورخ 15 مهر 1403
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: لوح سپاس در زمینه رشد و پیشرفت کشور از رییس سازمان بسیج مستضعفین چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری
:: لوح سپاس
:: اخبار
:: کلان‌نمای قانون برنامه هفتم پیشرفت به روایت مرکز برنامه و بودجه دانشگاه علم و صنعت ایران
:: برنامه زمانبندی ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: 1403/2/16 | 
 

سمیرا ابراهیمی دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع، از رساله خود با عنوان «مدل‌سازی دینامیک سیاست‌های زمان تحویل و تخفیف تحت شرایط رقابت در زنجیره تأمین الکترونیکی»‏‎ ‎به راهنمایی آقای دکتر فتحیان ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ دفاع خواهد نمود‎. 

شماره دانشجوئی:  ۹۷۸۷۱۰۸۶
نشانی الکترونیکی:  samira_ebrahimiind.iust.ac.ir
استاد راهنما:  آقای دکتر محمد فتحیان
استاد مشاور:-آقای دکتر سیدمهدی حسینی‌مطلق
اساتید داور داخلی: آقای دکتر سیدجعفر سجادی – آقای دکتر مرتضی باقری
اساتید داور خارجی: آقای دکتر سیدکمال چهارسوقی – آقای دکتر رضا رمضانیان
زمان دفاع: ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۷:۳۰ کلاس ۲۰۸ ( طبقه دوم دانشکده)
 
چکیده:

در دهه­‌های اخیر با پیشرفت تجارت الکترونیکی و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مشتریان محصولات مورد نیاز خود را از بازارگاه الکترونیکی خرید می­‌نمایند. تحت چنین شرایطی، بازارگاه‌­های الکترونیکی با شرایط رقابتی شدید مواجه می‌­باشند. بنابراین، اتخاذ سیاست­­‌های کارآمد برای کسب سهم بازار بیشتر برای بازارگاه­‌های الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است. در این رساله، یک بازارگاه الکترونیکی در نظر گرفته شده است و سیاست­‌های پویای زمان تحویل، تخفیف قیمت، تبلیغات و تلاش­‌های حفظ تازگی محصولات فسادپذیر مورد بررسی قرار گرفته شده است. مسئله مورد بررسی تحت ساختارهای غیرمتمرکز و متمرکز مدل­سازی شده است و سپس، یک قرارداد هماهنگی به منظور بهبود عملکرد بازارگاه الکترونیکی پیشنهاد شده است. نتایج نشان می­‌دهند که تعیین تصمیمات پویا موجب بهبود سهم بازار و شهرت بازارگاه الکترونیکی در طول زمان می­‌شود. علاوه بر این، قرارداد هماهنگی پیشنهاد شده به صورت کارآمد عملکرد بازارگاه الکترونیکی و فروشندگان را بهبود می‌­دهد.

واژه‌های کلیدی: زنجیره تأمین الکترونیکی، سیاست زمان تحویل، سیاست تخفیف، شرایط رقابتی، بازی دینامیک.

 

دفعات مشاهده: 1056 بار   |   دفعات چاپ: 175 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4665